tänk inte tt det där var du, tänk att du är dig själv

Alla inlägg under januari 2011

Av Jaqueline - 31 januari 2011 21:39

ja, ni ser ju rubriken!  

men jag håller på och skriver på min blogg här och skriver en massa om den så kallade River till människa!!  och just nu känner jag mej lite så här oxå:  heheh!! men,men ska bara  skriva det  här lilla för nu ska jag nämligen kolla om ett spela jag installerat har installerat färdigt   vänta lite så ska jag bara kolla jag gör    om det är ett ja och    om det inte har installerat färdigt........   japp!! det har den så jag måste dra!!    men jag måste komma tillbaka sen igen såklart!   och om ni undrar vad jag ska spela och har installerat för spel så är det.........MITT DJURSJUKHUS I AUSTRALIEN!!

PÖZZ OCH MÅNGA KRAMIZZAR!!!

                    

//JAQUELINE!!

Av Jaqueline - 31 januari 2011 17:23

hejsan

spelar lite bongotrummor eller nu vad det heter  

det är ganska kul faktiskt  och syrran, skriv inte anonym tack!!  

men skoladagen har varit lite olika   men jag vill fortfarande ta livet av mej för jag är så himla flummig   hihi!!

och det dåliga med denna skoldagen är att River var på mej hela dan!!   jag är så himla less på honom jag menar vad har exakt JAG GJORT MOT HONOM?!     


J***A RIVER JAG HATAR DEJ!!!

du kan dra helvete jag har fan inte gjort nått mot dej!?  

skaffa dej ett liv i stället!?  

 

nu blev det visst många sura miner här  

såhär ska de ju f*n inte v`a skriver ju blogg för f*n!!

Ah, nu måste jag dra!!

TJARR´Å!!

// JAQUELINE

 

 

obs!! gå gärna in på

denna nog underbara tjejens blogg!

--------> http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 

 


Av Jaqueline - 30 januari 2011 23:31

okej jag vet att det är väldigt sent och att det är skola imorgon men det är typo vid denna tiden jag lägger mej   ibland blire oxå senare och jag försöker gå och lägga mej kl.8-9 hehe   men det går inte så bra...  

hejdå ses imorgon!!  


NATTI,NATTI!!

//JAQUELINE

Av Jaqueline - 30 januari 2011 17:08

men vi har inte cyklat...   MEN vi har varit ute(jag syrran!) på isen på åkern och vi har varit i skogen lite läskigt eftersom vi har vildsvin i skogen  så ja, det var lite scary men ja vi har packat ner lite saker och så men nu ska vi inte prata om det men jag måste dra nu måste göra lite grejjer på FACEBOOK och så vill jag bara tipsa om en bra blogg som bästa Monika Lewczuk har gjort (hoppas jag stavade rätt!!) tjarrå!!

//JAQUELINE

Av Jaqueline - 30 januari 2011 14:39

hej hopp lingonknopp igen!

jag tror jag ska vara med i talang!   

och nu är det någon fucking j***a reklam vid sidan om här!!   men iallafall om jag inte kommer med så ska jag rösta på han som har bloggen kadavro!!

och vi får inte cykla till främmestad  ......

 men sånt är livet....inte!! jag ska ta en timmes rast/paus och cykla iväg och kolla om det verkligen kommer vara någon där  är lite osäker men jag är stark inte svag! men kort...men det gör ingenting det finns faktiskt vissa fördelar med att vara kort.... eller kanske inte jo man får komma in gratis på vissa bior och teatrar för dom tror man är under 7 eller nått sånt. men nu måste jag dra! PÖÖZZ!!! och nu måste jag gå och öva på den dumma trumpeten suck!! hejdå!!

//JAQUELINE


Av Jaqueline - 30 januari 2011 12:27

håller på lite med bilder på www.picnik.com!! jag älskar den sidan men har inte varit inne där förräns nu och jag lyssnar också på musikk!! på Absoloute DANCE winter 2010 med låten celebration och jag tror det är Madonna som gjort den men nu är det iallafall någon annan som sjunger den och  då är det vänta lite ska bara kolla vem det är!!  ah sådärja det är: Felix Grey men hallå eller??!! det är ju en tjej som sjunger!!  gud vad konstigt1 ah nu var den slut nu är det låten straight to my heart med Backstreet boys som gäller!! oj skrev fel det var visst through my heart hehe. jag dansar som värsta galningen här och nu  pillar jag bak mitt korta hår bakom öronen.asså gud vad konstig jag är!! puh!! dansade lite SPONTAN DANS!!! men nu blir de andra grejjer. gned syrrans kinder hahah. gud vad ledsen jag blev nu......   nej jag måste vara glad men jag saknar pappa och min faster och farmor och farfar.... NEJJ!!! nu måste jag skärpa mej!!   jag tror jag har feber   asså jag tror jag bara vill ta livet av mej just nu   såhär får det ju ändå inte vara nej jag får nog sluta skriva för att kunna uppdatera mer sen måste vila mej   men det blir nog en timmes tupplur för det är långt kvar tills klockan är 3 och jag uppdaterar  precis innan vi cyklar jag lovar!! you can of course trust me!!<3 jag uppdaterar oxå när vi kommit tillbaka!! sseess!!

// JAQUELINE!!

Av Jaqueline - 30 januari 2011 09:20

HEJ HOPP LINGONKNOPP!!

nu är jag vaken.  brukar typo inte vakna såhär tidigt,men idag gjorde jag det...suck!! otroligt varför just denna dag?!! aaa just det!! antagligen vaknade jag för att "Linn " ringde igår och frågade om vi kunde va idag.och jag trodde verkligen att det var hon först men sen lyssnade jag noga på rösten och då blev jag typo liksom lite tveksam för det lät inte som hon och vi bestämde att vi skulle ses klockan 3 på grusvägen och jag blev lite skraj och visste inte om vi skulle cykla till främmestad idag men vi ska det och jag tror att det var några som busringde. men vi får se hur det blir. haha kollar typo på landet för länge sedan det med dinosaurier ni vet. och "morfar" har nyss berättat hur långhalsare blev långhalsare och den var ganska bra  !! hihi  det är liksom typo den nya versionen och nu sjunger han oxå hihihihihi!!! säg bara till om jag ska lägga till några mer smilisar!!!

// JAQUELINE

Av Jaqueline - 30 januari 2011 00:27

HEJ HOPP LINGONKNOPP!!!

ja det är jag, de!!   ny blogg och allting och kollar på det underbara solsidan som är såå j***a bra och klockan är typo tolv. nej, men den är eller jag menar jo, den är exakt : 00:33 oj,nu blev den visst 00:34 hehe .nu äre slutt. jaha nu blirè film oxå THE SUM OF ALL YEARS heter den antagligen oj nu glömde jag visst dom dära sträcken man sätter före när man skriver.................oj det där var INTE meningen jag liksom fastnade i filmen och det var inte bra.oj vad jag glömmer en massa och skriver typo en massa konstiga oj.

bytte kanal.till tvåan. hatar tv2 okej då sverige TV2 då om det nu ska vara så himla noga....gud vad jag hatar svenska....  alltså inte svenskaR utan ämnet svenska. eller jag hatar det ibland.nu ska jag lägga till nogra smilisar!! nu måste jag gå och sova så natti,natti alla bloggläsare(om jag nu har några!)

// JAQUELINE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är 13 inte tolv bara sån i vet det!!:D just nu hatar jag sommaren och älskar livet varför jag hatar sommaren vet jag inte-.-'

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

ska jag flytta bloggen till blogspot elr någon annanstans elr inte?
 ja!!!
 näe elr jo
 vet inte
 nejj!! verkligen inte dom suger!!
 japp!
 nja
 nej
 nej,nej och nej
 nej sade jag
 NEJJ!!!
 jag vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbokken


Ovido - Quiz & Flashcards