tänk inte tt det där var du, tänk att du är dig själv

Alla inlägg under mars 2011

Av Jaqueline - 27 mars 2011 18:29

Heej ! <3

förlåt så hemskt mycket om jag inte skrivit på väldigt länge men det är bara för skolan och jag har varitl lite flummig och lat :@ dumma mej men hörni jag måste dra!! men jag lägger ut en ny header här på bloggen och så lägger jag ut lite bilder!!

 sess!

bye!

// Jaqueline

   

Av Jaqueline - 24 mars 2011 07:08

Godmorgon!

jag måste skynda mej här!! jag har 45 min. på mej att äta , klä på mej och sen gå ner till Taxin :/ men jag ville bara säga GODMORGON för en gångs skull! ;D men nu måste jag dra, jag måste hinna stänga av datorn också!

sess!

bye!

//JAQUELINE

Av Jaqueline - 23 mars 2011 21:46

NATI ALLIHOPA!! MÅSTE SÄGA DET IGEN NU ASSÅ!! NATI NATI NATI NATI!!!!!! men seriöst nu NATI!! HASTA LUEGO!! JUST DET JA, JAG FICK TILLBAKA MITT SPANSKA PROV IDAG ;D JAG FICK 47,5 TROR JAG AV 62 SÅ DET VAR RÄTT SÅ BRA ;D MEN NU DRAR JAG! NATI NATI!!

Av Jaqueline - 23 mars 2011 21:12

Hola chicas y chicos!! det betyder (antagligen)  Hej tjejer och killar elr flickor och pojkar då om det ska vara exakt hah <3

jag hann inte blogga nått nati inlägg igår!:( dumma förbaskade läxor    <------ sådär riktigt röd kan inte jag bli elr jag vet fakriskt om det är möjligt om någon kan det :/ men vad vet jag :) ? det här är antagligen ett "NATI" inlägg jag vet inte riktigt än :/ men nu ska jag ta fram ett par bilder som jag tecknat (det låter mycket finare om man säger så tycker jag :D)  på paint nu! :D här kommer dom (om dom nu kmr fram någon gång )

  ;P hahah   inte riktigt som den förra om ni tror det ;D   jag ville ta bort MY DARLING men jag orkade inte göra om all text från början igen :/

men vi sess nog om 5 -15, 20 minuter elr så vi får se! då lovar jag högtydligt att det kommer blli ett "NATI" INLÄGG!! haha <3 ;P men vi sess!

bye!

// JAQUELINE

Av Jaqueline - 22 mars 2011 19:19

Heej <3!

det blir ett sent inlägg idag eftersom jg måste göra SO läxan , spanska läxan och svenska läxan :( bläää! asså :( inte kull alltså :( men som tur är har jag redan gjort svenska läxan och SO :) och lite på spanskan :/ elr halva iaf ;D men nu ska jag fortsätta med den andra halvan :/ inte kul, inte kul men jaja och jag måste berätta vad som hände idag men det får jag göra senare om jag hinner :/(dumma läxor ni hindrar mej från att leva mitt liv :@!) nej , jag bara skoja!! och nu står syrran här och övar på det bästa instrumentet i hela världen!! (men det låter inte särskilt bra :/) jo, fiol!!  men jag måste dra nu! sess!

bye!

// Jaquelin3

Av Jaqueline - 21 mars 2011 21:39

Heej <3

nu måste jag gå och lägga mig men jag skriver imorgon oxå! filem gick bra, det var bara en "scen" och nu håller hon på att skriva del 3 (manus!) hon skrev ett manus till mej och henne förut idag oxå (hahah) men iaf NATI,NATI!

LITE GAMMAL BILD ELR SKA JAG SÄGA MYCKET?

  HAHA , sess! bye!

//JAQUELIne

Av Jaqueline - 21 mars 2011 19:38

nu filmar vi  uppdaterar mer sen! i promise! sess!

// jaqueline

Av Jaqueline - 21 mars 2011 19:13

Heej <3

det blir ingen film just nu för angelique ska äta färdigt :/ men vi ska filma det sen ocj jag måste hitta en peruk innan hon är färdigt oxå :/ men vi sess! skriver mer sen! jag lovar!

sess! bye!!

//JaQuElInE

Presentation


jag är 13 inte tolv bara sån i vet det!!:D just nu hatar jag sommaren och älskar livet varför jag hatar sommaren vet jag inte-.-'

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

ska jag flytta bloggen till blogspot elr någon annanstans elr inte?
 ja!!!
 näe elr jo
 vet inte
 nejj!! verkligen inte dom suger!!
 japp!
 nja
 nej
 nej,nej och nej
 nej sade jag
 NEJJ!!!
 jag vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbokken


Ovido - Quiz & Flashcards